Badania fokusowe

Tytuł oryginalny: Doing Focus Groups
Autor: Rosaline Barbour
Tłumaczenie: Barbara Komorowska

Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady gru-Biuro Tłumaczeń UZUS. Poznań 2011
powe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody badawczej.

(Na podstawie tekstu - opis wydawcy PWN)

Tłumaczenie: 2011 rok (zapowiedź)

Wydawca: PWN

Słowa kluczowe: badania fokusowe, badania socjologiczne, badania marketingowe

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj (Polityka stosowania plików cookies).